Isuzu-czech.cz
PRODEJ AUTOBUSŮ

NOVO nejmenší a nejlepší z řady ISUZU mini

NOVO je nejmenší z řady minibusů ISUZU měří pouhých 7 metrů a uveze však až 29 cestujících. V jednoduchosti je krása a u NOVO to platí dvojnásob. Naprosto jednoduchá konstrukce, snadné ovládaní, slušný výkon, mimořádný prostor, obrovská využitelnost v různých oblastech dopravy a nízká cena jsou hlavní bonusy minibusu ISUZU NOVO Ultra/Lux.

ISUZU NOVO Ultra/Lux je typickým představitelem efektivní dopravy v malých rozměrech a má neskutečně mnoho možných využití v řadě odvětví. V evropském měřítku se také řadí mezi úspěšné školní a obecní autobusy. V Čechách se nejvíce vyskytuje v Praze a Středních Čechách, kde dobře slouží většině incomingových cestovních kanceláří k přepravě zahraničních turistů na výlety, transfery mezi hotely a letištěm a k okružním jízdám po České republice. Minibusy NOVO využívá také česká armáda, hasiči, soukromé společnosti k dopravě zaměstnanců a také je hojně využívají sportovní oddíly. Jedná se o malý autobus s velkou přidanou hodnotou a je dobrou inspiraci pro všechny, kdo mají dobré nápady, fantazii a chuť podnikat v dopravě.

.

.

Pro vaši informaci základní technické parametry ISUZU NOVO/ULTRA

  • délka, výška, šířka: 7 305, 2 282, 3 385 mm

  • pohotovostní hmotnost: 6 000 – 6 750 kg

  • celková hmotnost: 9 800 kg

  • motor: ISUZU 4HK1E6C -E

  • emisní norma: EURO 6 OBD – E

  • válce: 4, objem:5 193 cm3

  • výkon: 140 kW/2 600 r.p.m.

  • kroutící moment: 513 Nm / 1 600 – 2 600 r.p.m.

  • převodovka manuální: MZZ 6 + 1, automatizovaná Niesetronic

  • pneumatiky: 215/ 75 R17.5

  • přední náprava: pevná, poloelyptické list. pružiny

  • zadní náprava: pevná, poloelyptické list. pružiny / pneumatické měchy

  • brzdy: přední, zadní kotoučové

  • zavazadlový prostor: 3m3

  • palivová nadrž: 160 l

  • obsatitelnost: 27+2/ 28 + 2/ 29 + 1

Rychlý kontakt, rádi zodpovíme všechny vaše dotazy

  • TURANCAR CZ s.r.o.

  • Zdeněk Nesveda – prodej autobusů

  • 774 812 178

  • zdenek.nesveda@praha-tip.cz

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.