ISUZU Novo Ultra, jeden z nejúspěšnějších minibusu ve své kategorii se stal hitem i na YouTube, když si prohlédlo na našem českém profilu prezentační video výrobce více než 300 000 lidí. Možná i to byl také jeden z důležitých impulsů, díky kterému nyní dynamicky roste jeho prodej i v Čechách. O podobné turistické autobusy během epidemie covidu ztratili zákazníci téměř zájem a prodej se zcela zastavil. Nyní je situace zcela opačná, od doby kdy se postupně obnovila incomingová turistika se prodeje vrátily zpět na čísla před vypuknutím pandemie. Zájem o nové minibusy ISUZU je i díky referencím ze zkušeností jednotlivých dopravců.
.
Do ledna 2024 si prohlédlo video na našem profilu YouTube více než 300 000 lidí
Model turistického minibusu ISUZU Novo se poprvé objevil na trhu v roce 2010 a následně na to v roce v roce 2013 se představila inovovaná verze a ta se téměř v nezměněné podobě prodává dodnes.
Minibusy ISUZU našly využití v širokém spektru všemožných dopravních činností, potkáváme je vozit zahraniční turisty v českých městech, jako školní autobusy, mnoho z nich slouží jako závodová doprava pro dopravu zaměstnanců a čím dál tím častěji si je kupují také města a obce pro dopravu občanů, zájmových sdružení a sportovních oddílů.
Pokud vás malé sympatické autobusy ISUZU zaujaly, podívejte se prosím pro více informací tady
.
.
.
.
.
.