Nízkokapacitní linkový autobus ISUZU NovoCiti Life je jeden z další autobusů, který budeme z největší pravděpodobností mít možnost vidět na linkách PID. První prototyp, v typickém modro, červenobílém provedení je již na lince ve výrobním závodě Anadolu ISUZU. NovoCiti Life splňuje definované standardy PID, týkající se technických parametrů, vybavení a vzhledu. K dispozici jsou nyní první vizualizace, jak bude nový autobus za nedlouho skutečně vypadat. Již dnes je o autobus mezi dopravci zájem, zaujal je kapacitou, provedením a kvalitou zpracování, moderní koncepcí a v neposlední řadě i pořizovací cenou.
NovoCiti Life předchází dobrá pověst
Malý linkový autobus NovoCiti Life se poprvé objevil v roce 2017, od té doby ho provází výborná pověst a velmi kladné reference evropských dopravců. Je držitelem prestižního ocenění italské poroty Golden Design Award 2017 za design a využitelnost. U evropských dopravců jezdí již celé flotily sestavené právě z autobusů ISUZU NovoCiiti Life.
Midibus s velkým potenciálem
NovoCity Life je autobus navržený na základě studie zahrnující požadavky na maximální využití vnitřního prostoru, využitelnost, funkčnost, komfort pro cestující, ekonomiku provozu a pořizovací cenu. Autobus v provedení LE (Low Entry) dlouhý necelých 8 metrů pojme až 60 cestujících a jeho vnitřní plocha je z více jak ¾ nízkopodlažní. Odborníci oceňují optimální proporcionální řešení vozidla s maximálním využitím vnitřního prostoru. Již na první pohled je interiér mimořádně prostorný a vzdušný, s širokou uličkou a plošinou u zadních dveří pro kočárky a invalidní vozíky. Disponuje komfortním pneumatickým pérování se třemi polohami polohami výšky a funkcí funkcí kneeling (poklek). K standardnímu vybavení patří výkonná klimatizace (klimatronic) a účinné zónové vytápění.
Stoprocentní autobusová koncepce
Jedná se o stoprocentní autobusovou koncepci se samonosnou karoserii a uložením motoru v zadní části. Za zmínku stojí úplně nový typ zadní nápravy od renomované italské značky Brist (tzv. Z převod) speciálně navržený pro NovoCiti Life. Při výrobě jsou použity další osvědčené a odzkoušené komponenty a agregáty. Motor FPT (Fiat Powertrain Technologies ) o obsahu 4,5 litru v kombinaci s plně automatickou šestistupňovou převodovkou a integrovaným intarderem amerického výrobce Allison vykazuje mimořádně spolehlivé provozní výsledky. NovoCiti Life je odpočátku navržený jako skutečný autobus, má takový vzhled i jízdní vlastnosti. V kategorii linkových autobusů s délkou do osmi metrů je to poprvé, kdy se v Česku nabízí takový autobus, jehož základ netvoří podvozková část užitkového vozidla, ale jedná se skutečně o typickou autobusovou konstrukci.
Autobusy ISUZU jsou vyráběné sériově ve velkých objemech v jedné z nejmodernějších továren ISUZU v Evropě, která průběžně investuje nemalé prostředky do vývoje a inovací. Karoserie jsou proti korozi ošetřeny celkovou kataforézou, což zvyšuje jejich životnost.
17 let TURANCAR dováží autobusy ISUZU do ČR a Slovensko
Výhradní dovozce autobusů ISUZU a servisní centrum společnost TURANCAR působí úspěšně na českém a slovenském trhu 17 let. Je přímo napojený na výrobní závod Anadolu ISUZU, disponuje rozsáhlým skladem dílů, které distribuuje i mimo Českou republiku. TURANCAR zabezpečuje dodávky dílů nejen pro autobusy, ale veškeré všechny další v celém portfoliu značky ISUZU. TURANCAR je spolehlivý partner při obchodování s autobusy, s maximální snahou vždy vyhovět zákazníkům.
Zdeněk Nesveda – BusPress
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.