Isuzu-czech.cz
PRODEJ AUTOBUSŮ

ISUZU BUS – TURANCAR CZ , zveme vás na veletrh Holiday World 2012

 

Veletrh Holiday World patří mezi nejvýznamnější akci svého druhu nejen v České republice, ale i v regionu střední  Evropy. Turancar CZ zde opět přestaví  úspěšný model turistického  autobusu (midibusu) ISUZU NOVO Ultra. Veletrh se uskuteční ve dnech 9.2. – 12.2. 2012 na výstavišti INCHEBA EXPO v pražských Holešovicích. Těšíme se na setkání s Vámi.

ISUZU NOVO Ultra láká cenou a úsporným provozem

Ekonomický úsporný NOVO Ultra,

Turisticky autobus (midibus) ISUZU NOVO Ultra Euro 5 EEV se objevil na trhu v období, kdy všichni společně hledáme možnosti úspor v dopravě. Právě NOVO je jedním z typických představitelů jednoduchého, moderního autobusu s ekonomicky výhodným provozem.  Záměr výrobce je nabídnout dopravcům levný, dostupný autobus v základním provedení s další možností vybavení přímo ve výrobě.

 

Konstrukce a vybavení

Autobus je postaven na originálním autobusovém podvozku, nejedná se o přestavbu z užitkových automobilů! (Autobusy Isuzu jsou vyráběny v sériích více než deset tisíc kusů ročně).  Základ konstrukce tvoří robustní příhradový rám, který zajišťuje vozidlu značnou odolnost a dlouhou životnost. Převážnou část kompaktní karoserie tvoří plastové a hliníkové díly, ostatní materiály jsou ošetřeny proti korozi. Při výrobě jsou použity nejmodernější technologie sériové výroby, které řadí autobusy ISUZU v daném segmentu na přední pozice ve světovém automobilovém průmyslu.  Za přednost lze považovat optimální váhové rozložení agregátů, které vozidlu zajišťují dobré jízdní vlastnosti. Vnitřní uspořádání se neliší od vybavení standardních velkých autokarů, interiér je prostorný a vzdušný s vysokým bočním zasklením, které poskytuje cestujícím dobrý výhled. K pohodlí přispívá široká ulička a dvoje pneumaticky ovládané dveře.  K základnímu vybavení již patří výkonná klimatizace a pohodlná bohatě čalouněná sedadla polohovatelná i do strany.  Novo kvalitou za svými konkurenty v ničem nezaostává, naopak je v mnohém ještě předčí.

Motory ISUZU

Do všech modelů od roku 2010 se montují motory nové generace, využívající technologie EGR  (Exhaust Gas Recirculation), kde se pro dosažení emisních limitů Euro 5 používá zpětné recirkulace výfukových plynů. Koncern ISUZU se sídlem v Tokiu se tak přidal k předním světovým výrobcům, kteří používají elektronicky řízený proces, kde nejsou nutné další kapalné příměsi. ISUZU je největším světovým producentem motorů a dnes je již namontováno do různých vozidel několik miliónu motorů této značky. Motory ISUZU se vyznačují vysokou spolehlivostí a mimořádně tichým chodem.  Do nízkokapacitních autobusů jsou převážně použity vznětové čtyřválcové motory. Nové typy motorů ISUZU 4HK1E5S a 4HK1E5C –  Commonrail Turbo diesel s intercoolerem o objemu 5193 cm³ dosahují výkonu 150 a 140 kW s kroutícím momentem  637 Nm a 513 Nm /1600 – 2600 r.p.m. Díky vysokotlakému systému Commonrail, ovládanému řídící jednotkou, vykazují motory nízkou spotřebu, zvýšil se příznivě kroutící moment a snížila se hlučnost a množství nepříznivých emisí. Výhodou u těchto motorů je, že množství vstřikovaného paliva není přímo závislé na otáčkách a paliva je vždy dostatek prostřednictvím vysokotlakého zásobníku.  Soustava je doplněna filtrací pevných částí DPD, které se v motoru tvoří i přes veškerou snahu redukovat je již při spalovacím procesu. Jedná se o částice převážně tvořené množstvím různých látek, které pocházejí z paliva, ale i ze spálených zbytků maziv. Motory ISUZU významně zvyšují užitnou hodnotu nových autobusů, je však nutné dbát podmínek stanovených pro preventivní servis a diagnostiku. Důležité je čerpat pouze kvalitní pohonné hmoty z ověřených zdrojů. Nafta s různými příměsemi mikroskopických částic způsobuje zanášení jemných filtrů a vážně poškozuje nadměrným opotřebením součásti vysokotlakého systému.

Přednosti a využití

Jedná se o autobusy s mimořádně vysokou užitnou hodnotou, která je vyjádřena nízkou pořizovací cenou, hospodárným provozem, technickou nenáročností a širokým spektrem možností využití pro různé účely dopravy.  Autobus je dobře použitelný na krátké a středně dlouhé vzdálenosti. Uplatnění nachází všude tam, kde je potřeba přepravovat menší skupiny pasažéru při zachování dobrého komfortu cestování. Největší uplatnění nacházejí nové modely autobusů ISUZU u cestovních kanceláří, sportovních oddílů a nyní i v obcích, kde jsou využívány jako školní autobusy nebo pro dopravu zaměstnanců. Profesionální řidiči zejména oceňuji jednoduché ovládání, přehledné, ergonomicky dobře řešené pracoviště řidiče, obratnost a účinné brzdy.  Emisní norma Euro 5 je zárukou k získání povolení vjezdu do městských zón s omezením dopravy. Důležitá je také rychlost dodávek, od doby zadání do výroby se dostane autobus k zákazníkům za pět až šest týdnů.

Záruka, servis, náhradní díly

Na autobusy je poskytovaná prodloužená záruka až na dva roky. Standardní službou je zajištění servisu v plné výši na základě garančních podmínek. K dispozici je servisní diagnostické zařízení GM –tech II. Velmi dobrá je také dostupnost veškerých náhradních dílu v ČR prostřednictvím značkového skladu  Turancar ISUZU. V případě poruchy je na dobu nezbytně nutnou možné zapůjčení náhradního autobusu. Autobusy ISUZU jsou prostřednictvím výhradního zástupce pro Českou republiku společnosti  TURANCAR CZ s.r.o. dodávány na trh od roku 2004. Celkem těchto autobusů bylo prodáno více než sto a značka ISUZU je díky tomu v daném segmentu malých turistických autobusu pro 25 až 32 cestujících nejrozšířenější u nás.

 

ISUZU NOVO Ultra – technická specifikace

délka / šířka / výška:    7270 / 2270 / 3375mm
rozvor:      3385mm
přední / zadní převis:    1640 / 2245mm
pohotovostní / celková hmotnost:  6000 – 6770 / 9800kg
nosnost př. / z. nápravy:   3200 / 5600kg
motor:      ISUZU 4HK1E5C
emisní norma:     EURO 5 EEV (EGR + DPD filtr)
typ:      Commonrail Turbo diesel s intercoolerem
válce / objem:     4 / 5193cm3
výkon:      140kW / 2600r.p.m.
kroutící moment:    513Nm / 1600 – 2600r.p.m.
spojka:      hydraulicky ovládaná
převodovka:     MZZ 6F
počet přev. Stupňů:    6+1, manuální řazení
pneumatiky:     215/75 R17.5
stoupavost:     45.4%
přední odpružení:    pevná náprava, poloelyptické listové pružiny
zadní odpružení:    pevná náprava, pneumatické odpružení měchy
brzdy přední / zadní:    kotoučové
zavazadlový prostor:    4m3
palivová nádrž:     130/ 160l
obsaditelnost:     27 + 1 + 1/max. 29 + 1
alternátor:     Bosch 24V 100A
akumulátor:     2 x 12V 125Ah
startér:      Hitachi 24V 4.5k
ABS + ASR:     Wabco

Cena, standartní provedení : 1 989 000,- Kč bez DPH

Standardní výbava

Ergonomická přístrojová deska, digitální tachograf, digitální hodiny, klimatizace Safkar, imobilizer, motorová brzda, nouzový východ, dvoubodové bezpečnostní pásy / na první řadě sedadel tříbodové/, zvuková signalizace zpětného chodu, uzamykatelné víčko nádrže, omezovač rychlosti, dálkové ovládání předních dveří, přední mlhové reflektory, vyhřívané boční okna a zpětné zrcátka, elektricky ovládaná zpětné zrcátka, protisluneční clona, ozdobné ocelové kryty kol, odkládací prostor pro řidiče, sedadlo stevarda, loketní opěrky na sedadlech cestujících, záclony, LED osvětlení, osvětlení zavazadlového prostoru, CD přehrávač, anténa, repro, mikrofon + zesilovač, odpadkové koše pod sedadly, hasící přístroje.

Nadstandardní výbava

Tropická klimatizace se zesíleným výkonem, předehřívač nezávislého topení Eberspaecher, retardér Telma, tříbodové bezpečnostní pásy v celém vozidle, parkovací senzor, předehřívání palivového systému, centrální zámek zavazadlového prostoru, požární senzory pro motorový prostor, metalický lak, dvojitá boční okna, elektricky ovládaná sluneční clona, skibox oka + skibox, kožené sedáky, trnože na nohy, loketní opěrky na straně oken, výstupy na sluchátka pro cestující v každém opěradle, TV tuner + anténa, LCD + DVD, navigace, lednice přední / zadní, bar zadní

Výhradní zastoupení pro autobusy ISUZU v ČR

TURANCAR CZ, s r.o.
Jeremiášova č.p. 870/24
155 43 Praha 5 Stodůlky
tel.: +420 251 610 250
GSM:  +420 603 970 950
e-mail: isuzu@turancar.cz
www.turancar.cz
www.isuzubus.cz

Text, foto:  Zdeněk Nesveda

ISUZU NOVO ULTRA GALERIE

[nggallery id=31]