Isuzu-czech.cz
PRODEJ AUTOBUSŮ

ISUZU – JEDU NA POHODU, prima minibusy pro města, obce a organizace

Ahoj, vítáme vás na stránkách ISUZU Czech, podporující, jak jinak než značku ISUZU, představíme minibusy, které nabízí společnost TURANCAR CZ, mimo jiné, také i městům a obcím. Zmíníme mnoho aspektů, proč je výhodné pro města obce provozovat vlastní osobní dopravu a tím zvýšit nabídku kvalitních a atraktivních služeb pro své občany.

Zajímavou a skutečně efektivní variantou dopravy pro města, obce a společenské organizace je její vlastní provozování moderními minibusy ISUZU. Společnost TURANCAR CZ, výhradní distributor zmiňovaných minibusů je nabízí v Česku a na Slovensku již od roku 2004. V současnosti se jedná o dva konstrukčně zcela odlišné modely, oba však mají ve své oblasti mimořádně široké spektrum využití. Prvním je malý turistický autobus NOVO, který označujeme na prospektu písmenem A. Druhý je malý linkový autobus městského typu a ten označujeme písmenem B. Úspěch prodeje obou modelů minibusů ISUZU spočívá v jejich logickém, promyšleném a originálním konstrukčním řešení, v neposlední řadě i díky dobrým referencím dopravců. To všechno dává značce ISUZU mimořádnou konkurenční výhodnou v pozici na českém trhu.

ISUZU Novo Ultra s reklamním polepem veletrhu BUSSHOW Nitra 2019

ISUZU Novo Ultra s efektním reklamním polepem propagující autobusový veletrh BUSSHOW 2019 v Nitře (foto: Zdeněk Nesveda)

ISUZU Novo pro cesty do školy, za sportem, kulturou a poznáním

ISUZU Novo, turistický autobus, vychází z původní osvědčené konstrukce Turquoise, ten je v Česku v nabídce od roku 2004. Novo je nyní lehčí, subtilnější a oproti modelu Turquoise kratší o půl metru, měří pouze 7, 2 m, je nejmenší z rodiny ISUZU „mini“ a uveze až 29 sedících cestujících.

.

Minibus ISUZU Novo Ultra v

ISUZU Novo Ultra na letišti v Karlových Varech (foto: Zdeněk Nesveda)

.

Kde ho nejvíce využijete: například jako školní autobus, pro dopravu sportovních oddílů a společenských organizací, na zájezdy a výlety seniorů po České republice, ale i do zahraničí. Obce, které si autobus již pořídily, až následně zjistily jak obrovský potenciál Novo poskytuje a prakticky nelze zcela uspokojit všechny potřeby občanů díky převisu zájmů.

U minibusu Novo se jedná se o pevnou odolnou konstrukci karoserie na rámu, není zde použito podvozku z nákladního, nebo dodávkového vozu, od prvopočátku je konstruktéry navržený jako autobus. Disponuje zavazadlovými prostory a dvojími, plnohodnotnými, pneumaticky ovládanými dveřmi. Výkonný motor ISUZU s obsahem pět litrů pochází z originální japonské produkce. V Česku Novo nabízí ve variantách Novo, Novo Ultra, Novo Lux, Novo Cabrio a v linkovém provedení City. Novo také nabízí širokou škálu možného dalšího vybavení, například tažné zařízení, přepravní, zavazadlový box, audio, video systémy a další. Novo je v Česku nejprodávanější dovozový autobus v kategorii s kapacitou 27 – 29 míst. Svoji oblibu získal díky nízké pořizovací ceně, malým provozním nákladům, spolehlivosti a odolnosti a v neposlední řadě i výborné dostupnosti náhradních dílů.

Technické parametry ke stažení

.

Zdeněk Nesveda, prodej nových autobusů ISUZU ve společnosti TURANCAR CZ

Nové autobusy ISUZU Vám rád ukážu, případně půjčím.  Neváhejte mě kontaktovat, jsem Vám plně  kdykoliv k dispozici. 776 812 178, zdenek.nesveda@praha-tip.cz

 

Zdeněk Nesveda prodej nových autobusů, vizitka ke stažení

.

oblíbené školní autobusy ISUZU Novo, které jezdí všude ve světě

ISUZU Novo Lux v provedení školního autobusu s kapacitou 29 míst (foto: Zdeněk Nesveda)

.

Školní autobus ISUZU v typicky žlutém odstínu

ISUZU Novo v provedení školního autobusu s kapacitou 29 cestujících (foto: Zdeněk Nesveda)

.

Interiér ISUZU Novo Lux, školní provedení s kapacitou 29 míst

Interiér minibusu ISUZU Novo Lux v povedení školního autobusu s kapacitou 29 míst (foto: Zdeněk Nesveda)

.

ISUZU Novo Lux, ve školním provedení, kapacita 29 míst

Interiér minibusu ISUZU Novo Lux v povedení školního autobusu s kapacitou 29 míst (foto: Zdeněk Nesveda)

.

ISUZU Novo Ultra při představení nového modelu 2013 novinářům a odborné veřejnosti (foto: Zdeněk Nesveda)

.

ISUZU Novo Ultra při představení nového modelu 2013 novinářům a odborné veřejnosti (foto: Zdeněk Nesveda) .

.

.

ISUZU NovoCiti Life výjimečný linkový minibus do města i mimo něj, takhle se nyní vozí obyvatelé Benešova

.

Isuzu NovoCiti Life v Benešově na náměstí

ISUZU NovoCiti Life v barvách města Benešov (foto: Zdeněk Nesveda)

.

Žlutomodré Isuzu v Benešově

Jeden z pěti nových městských minibusů NovoCiti Life v barvách města Benešov (foto: Zdeněk Nesveda)

.

ISUZU NovoCiti Life na pravidelné lince Fashion Arena Prague Outlet – Depo Hostivař (foto: Zdeněk Nesveda)

.

ISUZU NovoCiti Life na pravidelné lince Fashion Arena Prague Outlet – Depo Hostivař (foto: Zdeněk Nesveda)

.

ISUZU NovoCiti Life v barvách Pražské integrované dopravy (foto: Martina Wiesner)

.

ISUZU NovoCiti Life v barvách Pražské integrované dopravy (foto: Martina Wiesner)

.

NovoCiti Life, interiér v provedení Pražské integrované dopravy (foto: Martina Wiesner)

.

.

Příchodem městského modelu NovoCitit Life se podařilo jednoznačně zaplnit mezeru na českém trhu. Za velmi krátkou dobu přesvědčil o svých kvalitách a zájem o něj je značný. Městský minibus NovoCiti Life se stal opravdovým fenoménem. Je to skutečně poprvé, kdy někdo v Česku nabízí městský minibus se stoprocentní autobusovou konstrukcí, ve velmi nápaditém a kvalitním provedení. Potvrdí vám to snad úplně každý, kdo měl možnost se s NovoCiti Life svést. Jeho největší předností je délka, necelých 8 metrů, nízkopodlažní provedení ve více než 3/4 vnitřní délky a úctyhodná kapacita až 60 cestujících. V roce 2017 získal prestižní zlatou cenu za design a využitelnost

Kde ho nejlépe využijete: minibus dlouhý 7, 9 m je zejména vhodný pro dopravu ve stísněných podmínkách v centrech měst a v místech s menší frekvencí cestujících. Autobus lze dobře využít i na meziměstských linkách díky dobře nastaveným jízdním parametrům i mimo obec.

ISUZU Novo Citi Life, městský autobus je od roku 2018 novinkou v nabídce distributora společnosti TURANCAR CZ. Jedná se o zcela odlišnou konstrukci oproti všem předchozím modelům. Konstruktéři v ISUZU vyvinuli specifický model Low Entry s více než třemi čtvrtinami nízkopodlažního prostoru. Vybavený je motorem FTP NEF 4 (Fiat Powertrain Technologies) v kombinaci s plně automatickou převodovkou Allison 2100. Celková kapacita je až 60 míst. Konstrukce je identická s podobnými běžnými linkovými autobusy standardní délky a splňuje veškeré nároky na bezpečnost a komfort cestování. Celkové ošetření karosérie kataforézou zaručuje dlouhou životnost a odolnost proti korozi karoserie a podvozku. První autobusy v ČR NovoCiti Life jezdí od roku 2020.

Technické parametry ke stažení

 

designový návrh nového modelu NovoCiti Life vznikl v roce 2017 

Designový návrh minibusu NovoCiti Life z vývojového centra Anadolu ISUZU

.

prestižní ocenění NovoCiti Life za design a využitelnost

Prestižní ocenění za design a využitelnost

.

unikátní řešení náprav speciálně vytvořených pro NovoCiti Life

Nápravy BRIST vyvinuté pro NovoCiti Life

.

malý autobus s neuvěřitelnou kapacitou a prostorem

Prostorové řešení NovoCiti Life

.

První minibusy ISUZU, které začaly jezdit v Pelhřimově (foto: Zdeněk Nesveda)

.

Další minibusy v novém designovém provedení, které vozí cestující v Pelhřimově (foto: ICOM transport)

.

ISUZU NovoCiti Life pohled do interiéru, který je až nezvykle prostorný a vzdušný (foto: Zdeněk Nesveda)

.

Praktické řešení interiéru minibusu ISUZU NovoCiti Life (foto: Zdeněk Nesveda)

.

Ergonomicky přívětivé, logicky navržené pracoviště řidiče, podobně jako u velkých autobusů (foto: Zdeněk Nesveda)

 

čistě elektrická varianta ISUZU NovoCiti Volt při našem testování v Benešově 

ISUZU NovoCiti Volt při podzimním testování 2022 v okolí Benešova (foto: Zdeněk Nesveda)

.

Technologicky vyspělý elektrický minibus NovoCiti Volt, nabíjím při našem testování v roce 2022 (foto: Zdeněk Nesveda)

.

NovoCiti Volt a NovoCiti Life na lince u nákupního centra POP Airport (foto: Viktor Wiesner)

.

ISUZU zkrátka frčí….

ISUZU Novo Ultra při testování na polygonu ve Vysokém Mýtě (foto: Zdeněk Nesveda)

.